środa, 10 grudnia 2014

Subtelne piękno fotografii

EDYTY M. LEŚNIAK

Subtelne piękno i czystość estetyczna linii zaprezentowane przez Panią Edytę M. Leśniak w sztuce fotografii zachwyciły mnie tak bardzo, że postanowiłam poprosić Artystkę o prawo zamieszczenia na tej stronie kilku jej fotogramów. Zgodę uzyskałam i jestem dumna że mogę je zaprezentować i rozpowszechnić! Piękno, które Artystka wydobywa z ciała kobiety za pomocą nie tylko obiektywu, lecz i z własnego wnętrza powoduje, że chce się oglądać Jej prace w nieskończoność. 
 

Edyta M. Leśniak, Zygmunt Kozimor i Aleksander Korman



Kobiety na fotografiach Edyty Leśniak są jak antyczne posągi, piękne i czyste w formie........ jakby były z innej rzeczywistości. ..... obcowanie z nimi uspokaja. Zapomina się o otaczającej rzeczywistości i wnika się w ten świat pełen pięknych gestów i póz ........”


Zajmuję się fotografią studyjną, specjalizuję się w akcie artystycznym. W jak najbardziej oszczędny sposób pokazuję kobiety, ich emocje. Niekiedy dodaję elementy surrealistyczne. Przede wszystkim interesuje mnie czystość formy przy maksymalnym dopracowaniu detalu. Nie używam programów komputerowych do upiększania postaci, na moich fotografiach kobiety są prawdziwe. W chwili obecnej uprawiam fotografię studyjną, choć nie wykluczam inscenizacji w plenerze. Mam w dorobku kilka indywidualnych i zbiorowych wystaw. Edyta M. Leśniak







Więcej prac autorki